13 Haziran 2006

Sepet Sepet Nehir, Bu ne biçim Şiir

Bu sepet dedeciğim Akhisar'da üzümcülerden satın aldığından belli ki içinde üzüm taşınsın maksadıyla üretilmiş...

Anneciğim onu temiz çamaşırları asmak için kullandı uzun süre.

Sonra ben yerlerde sürünüp, oyuncaklarımı parça tesirli bomba gibi sağa sola dağıtmaya başladığımda dağıttıklarımı toplamak maksadıyla kullandı onu..

Ardından bugün, sepetin var olma anlamını biraz daha geliştirdik.
BUrada ayakta durduğuma bakmayın, bir hint fakiri gibi bağdaş kurduğum bu plastik nimeti annem odadan odaya taşıdı.....

Hoş bir tecrübe tabi...

Hmmm acaba annemin beni taşıdığı gibi ben de ayılarımı mı taşısam??? Posted by Picasa

2 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Bir çırpıda okudum, resimlere baktım. Maşallah çok şeker Nehir. Belki karşılaşırız İzmir de belli mi olur? Size de iyi tatiller :)

mom dedi ki...

inanmiyorum ne cici bir sayfa ve pixar harikalariyla suslu cok begendim, nehircim annen senin icin cok gusel bir blog hazirlamis kiymetini biliyorsun dimi:))