19 Ekim 2006

Marifetli eller..

Başlığa bakıp marifetli olan elin benim elim ya da ellerim olduğunu düşünmeyin. Esasında benim de kendime göre el marifetlerim var tabi.
Mesela tüm kalemlerin önünü arkasını, yayını zımbırtısını el çabukluğu marifet ayırmakta üstüme yoktur.

Benim kalem ile ilgili marifetlerim şimdilik bu kadarla sınırlı...Ancak annemin bir arkadaşı var ki onun kalem ve bilgisayarla olan marifet bağını övmeden duramayacağım..

Zaten bu resmi onun yaptığını söylememe marifet konusuna netlik getirecektir herhalde...

Bu resime ilham veren fotoğrafım geçen sene çekildi.

Sammy fotoyu dün görmüş... Hemen annemden istemiş. Annem de daha yakından bakmak için istediğini zannetmiş. Sonra marifetli Sammy hünerini döktürüp fotoyu resme dönüştürmüş ...

Bu sabah annem PC'yi açar açmaz "sürpriiiiiiz" olduk.. Bu gerçekten bir sürpriz.. Çünkü Sammy annemin bugün yaşgünü olduğunu bilmiyordu ama dün bu resmi bugüne yetiştirmek için çaba sarf etmiş....

Evren bazen değişik bir çalışma mantığına sahip diye düşünüyormuş annem....

BU güzel hediye için Sammy'ye teşekkür etmek yetmez...Bir gün bir araya gelip yanaklarından da öpmek istiyoruz....İnsanların yeteneklerini birbirlerini sevindirmek için kullanıyor olmasını da çok mutluluk verici buluyoruz.....

:)

Not: Annem bir yaş daha yaşlandı dikkatinizi çekerim.... Posted by Picasa

5 yorum:

yemyeşil dedi ki...

ne güzel...annen bi yaş daha olgunlaşmış!!!bugünü böyle hatırlamayı tercih ederim Nehircik..dün akşam hastayım diye biraz anne şevkati alayım dedim, orda kaldık...sabah okula gitmeden giyinmek için eve uğradım ki ne göreyim heryer dağılmış, evimize hırsız girmiş..bu saate kadar polisti, rapordu uğraştık..çok moralim bozuk yani ..beyefendi veya beyefendiler yatakodamızdan tam bilgisayarın arkasındaki pencereden üstelik panjuru filan açıp girmişler..ekran, klavye hepsi yerdeydi...şimdi toparlamaya başladım olay yeri ekibinin tozlarını sildim(ki onlar asla öyle "kanıt peşinde"kiler gibi filan değil...csı:ny hakgetire...)bilgisayarı yerleştirip bir şey olmuş mu diye açtım..neyse gördüğün gibi çalışıyor kendisi.OOOF, doğumgünü olan birinin kızına bunlar anlatılmaz ya, görünce bari dedim bugünü bununla hatırlarım güzel bi hatırası olur..bi de moralim bozuk ya herkese mızmızlanmak istiyorum herhalde.eh kusuruma bakmayın bu kadarcık naz yapayım dedim...anneciğini bizim için de kutla ikinizi de öpüyoruz... ANNEN İYİKİ DOĞMUŞ VE İYİKİ SENİ DOĞURMUŞ..tasasız günler!

sammy dedi ki...

Nehirciğim;
senin o güzel yüzünü çizmek benim için büyük zevkti. Çok uzun ve güzel bir ömür dilerim sana. Bu arada annenin de doğum günü kutlarım. İkinizi de çok öpüyorum. Sevgiler:)

şeyda dedi ki...

Nehir'in annesinin doğumgününü ben de kutluyorum. Ve Sammy çok güzel bir çalışma yapmış, Nehir çok güzel:)) Sevgiler

asliberry dedi ki...

Binnur bu kadar da gecikilir mi diyeceksin ama anca yetiştim işte.
Gelen her yaş, beraberinde bol bol mutluluk getirsin sana.
İyi ki doğdun
İyi ki varsın.

Sevgimle

Binnur Akhun Önen dedi ki...

Sevgili Arkadaşlar gecikmiş bir teşekkür.
HEpinize tek tek.