30 Nisan 2006

İzmir'de, doğduğum kentteydim ben....

Biliyorsunuz ben İzmir'e gittim. Bu resim bunun kanıtıdır. Annem bu resmi başarı olarak nitelendiriyor: NEden mi?
bir buçuk yaşında bir atom karınca ile yola çıkmak ve İzmir'e varmak zaten başlı başına bir başarıymış ama resim ile ilgili esas başarı evin içi ile dışını görünebildiği bir foto olmasıymış. Fotoğraf ile uğraşanlar bilirlermiş, ya iç gözükürmüş ya da dış.

Ayrıca yanaklarımı oyun olsun diye şişirdiğimden dolayı gerekn kiloda bir bebek görüntüsü veriyormuşum ki bu da başlı başına kutlanması gereken bir olguymuş (annemin başaramadığı şey)
Bu arada anneminm çocukluğunda tamamen ayaklar altında olan körfezden elimize kalan ancak bu kadar bir boşlukmuş ama annem onu da seviyormuş. Posted by Picasa

6 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Hakikaten başarılı bir resim olmuş tebrik ediyorum annenizi...
Bu arada ziyaretiniz için teşekkür ediyorum yine bekleriz...
sevgi ve de muhabbetle...

Binnur A. Ö. dedi ki...

Sevgili Ev perisi, Sevgili Burcu

teşekkür ederim :)

KEdi mevzuna gelince bu konuda insanları uyaracak bir yazı yazmalıyım hakikaten. Yani gereksiz korku konusunda demek istedim.
Bilgisizlikten kaynaklanıyor böyle şeyler...

Kıyafetler konusuna gelince, insan kız çocugu olunca böyle şeyler yapıyor işte. Bilmiyorum erkekler için de böyle özniliyor mudur. Aslında benden cok teyzesi, halası ve diger sevgili akrabalar bayılıyor ona kıyafet almaya. E ben de seviniyorum tabi. Cok cabuk buyuyorlar ve kıyafet yetismiyor.

vildan dedi ki...

bütün fotoğraflarında harika görünüyor nehir. sağlığı yerindeyse kilo çokta önemli değil annesi, iki dakika oturmuyorlarki kilo alsınlar :) hem o yanakları şişirmekle yöntemini bulmuş.
sevgiler..

bu arada ben sizi sobeledim :)

Binnur A. Ö. dedi ki...

Sevgili Vildan,
sobenizi aldım
yanıtlamak icin zaman isterim :)

Evet hic durmuyorlar kiloyu cok takmamak lazım aslında.
Sevgiler.

bujene dedi ki...

merhabalar,

vildan'ın kızlarının blogunu gezerken sobelendiğinizi gördüm, nehir hanımı merak ettim ve kendimi bu fotoğrafta buldum :)

maşallah çok tatlı bir kızınız var. allah nazarlardan esirgesin. henüz tam gezemedim blogunuzu ama bu fotoğraf beni çekti kendine. canım izmirim nasıl da özlemişim. bu arada ben de izmirliyim (şu anda istanbul'da oturuyorum) ve evimizin manzarası aynı burada görülen manzara gibiydi. fotoğrafı da çok güzel çekmişsiniz, önde evinizin incisi nehir, arkada egenin incisi izmir :) merak ettim acaba karataş civarında mı oturuyorsunuz? ben o taraflardaydım evlenmeden önce çünkü. yoksa komşu muyduk acaba :)

Binnur A. Ö. dedi ki...

Merhaba BUjene,
hayır Karataş'da değil SusuzDede'deydik. Ama ben KArataş'ta okudum liseyi. Ayrıca Altıntaş civarında oturan arkadaşlarım vardı. Gerçekten buna benzer manzaralar var orada, ama yüksek kısımlarda tamamen denizi görür orası. Bilyorsundur mutlaka.

Ama artık İzmir'de degiliz. Taşındık İzmit'e. BUnu ah vah ederek hep anlatırım zaten (özellikle ekmek blogumda)

Kızım için söylediğin güzel şeyler için teşekkür ederim. Allah herkesin evladını korusun nazardan :)