10 Mayıs 2006

4 soruya yanıt....

Sevgili Vildan beni sobelemiş. Nehir ile ilgili 4 konuda bana soruları var. Yanıtlar şöyle?.

(kim kime adapte oldu anlamında)Adaptasyon:
Adaptasyon sorunu çeken benim galiba. Zaten anlatanne?de dökülüp duruyorum, başlığından da belli. 34 yaşından sonra annelik üzerine ya da genel anlamda annelik üzerine söyleyecek çok sözüm var.

Bir şeyi çok sevip ona adapte oldum mu diye sorgulamak tuhaf bir durum aslında. Sevdiğin şeyi zaten kabullenmişsin demektir. Kabullenmekte zorlandığın şey, hayatına yeni gelen şeye yer açmak için hayatından çıkardıkların olabilir. Örneğin ben şimdilik evde oturuyorum ve bu bana ağır geliyor galiba.

Ama öte yandan benim afacan kızımı bakıcı ellerine bırakmadığım için mutlu değil miyim? Mutluyum tabi ki. Fakat hayat siyahlar ve beyazlar diye ikiye ayrılmıyor . Griler de var.

Uyku: Nehir?in kaçta yattığını söylemeyeceğim :) Bunun nedenini anlattığım bir yazım var sizi oraya yönlendireyim.


Yemek: Ekmek sayfama geçen gün ?minikler için besleyici kekler? diye bir tarif koydum. Yazının girişi:

?Bir anneyi çıldırtmak mı istiyorsunuz? Çocuğunun iştahsız olmasını dileyin yüzüne karşı. Her anne nezle ? grip gibi nedenlerden dolayı evlat ve iştahsızlık kavramlarını hayatında en az bir kere yan yana deneyimlemiştir. Yaşayan bilir bu çok yıpratıcı bir durum.Gün içinde midesine giden gıda toplamda 5-10 kaşık bir şey ise eğer, ona konsantre besinler yedirmeye didinirken bulursunuz kendinizi.Konsantre derken, suni konsantre demek istemedim. Örneğin çorbalarınızın içinde buzdolabında özenle saklanmış tavuk ve makarna suları vardır artık?.?


Bilmem anlatabildim mi?

Usluluk: Bunu da kısaca şöyle anlatayam: Kan sayımı için hastanedeyiz. Nehir?in damarını ilk deldiklerinde kan gayet iyi fışkırıyor. Sonra? yahu az önce böylesine bir hızla fırlayan kan nasıl olur da artık damla damla gelir.

Bebek hemşiresi diyor ki: İşiniz zor, çocuğunuz çok inat. Sinirinden damarındaki kan pıhtılaşıyor.

Evet benim Nehir?im hem inat, hem deli fişek. Ama benim Nehir?im işte ...

Not: Evin deli kedisinin hakkından ancak Nehir gelebilirdi. Dinsiz-imansız meselesi. Bu da son soruya yanıtlardan biri? Posted by Picasa

2 yorum:

vildan dedi ki...

haha usluluk konusunda yanıt süper :))

bişi sorcam, kediyle oynamaktan sıkılmıyor mu? bazen eve hayvan almayı düşünüyorum (bunu çok uzun zamandır düşünüyorum ama caydırıyorum kendimi hep). dışarıda kedi gördüklerinde deliriyorlar, başından ayrılmıyorlar, bir de evdeki hallerini hayal etmeye çalışıyorum ama beceremiyorum. biraz tiyo versen :)

Binnur Akhun Önen dedi ki...

Sevgili Vildan,
cevaplarımı esasında
http://anlatanne.blogspot.com/2006/05/kedi-bakm-zor-i.html

linkindeki yazımda verdim :) Kedi sever ama gercekci bir insan olarak.
Ayrıca sana senin sayfanda da yazdım bu konuda .

sevgiler.
ve 2 cocuk bir kedi fikri ile kolaylıklar :)